Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Ringde fel kille...

Av vartskadetsluta - 7 februari 2012 20:57

Inatt var det jobbigt. Jag kände det komma hela kvällen, paniken. Panik över att inget är som jag vill att det ska vara och känslan av att inte kunna göra ngt. Bara vänta.


Jag höll på att garva ihjäl mig igår morse. Fick ett mess fr en kille jag snabbdejta i somras. Jag avsluta för han var så jäkla mesig som bara vissa killar kan vara. En wannabe som i själva verket inte är ngt av det han vill vara. Snackar mkt och gillar att snacka mkt om sig själv. Finns det en värre sort? Jag stod inte ut i fem minuter. Avecklad.


I messet stod det ngt i stil med "Var det du som ringde i lördags, hoppas ni hade kul bla bla..." Vaddå "jag som ringde"? In i samtalslistan och kolla läget. Oj, 04,15 uppring "xxx mob", aj då! Jag visste att jag hade ringt en annan kille men hur fan gick det här till? Enkelt! I fyllan och villan förväxla jag namnen på killarna (inte lätt när alla heter så lika" och gör ett bootiecall på en kille som jag inte kunde komma bort från fort nog. Clever girl!

Det var bara att krypa till korset och förklara läget, inge utrymme för missförstånd med detta ego. Jag skrev som det var, att jag hade ringt fel. Han tog det precis som en sån som han gör. Han låtsats som inget och fortsätter att messa (utan uppmuntran i form av frågor el liknande), berättar om hur han söker jobb och får en massa "bra respons". Vad fan betyder bra respons?? Får han alla jobb han söker? Tveksamt. Jag hade aldrig velat ha en sån uppblåst person i mitt team.


Ja, det var väl veckans idiot. I övrigt är det ganska lugnt på killfronten. Inga nya stjärnor och inga gamla dåliga repriser som vill göra come back. Nästan snudd på dött. :( Trivs inte riktigt då heller. Vill att det ska hända saker så jag kan sysselsätta mig med det istället för att tänka. Olga skulle säga att det är kanon för mig med lugn och ro så jag får samla mig och ta reda på vad jag vill. Men jag vill inte!! Jag vet ju inte vad fan jag vill! Och det lilla jag känner till att jag vill vill inte den personen. Kan inte gärna tvinga ngn att bli/känna/göra som jag vill.


Läste ett horoskop idag när jag gjorde naglarna. Tydligen är 2012 året då jag får det jobb jag så länge velat ha och arbetat för att få. Fantastiskt! Tydligen ska jag bli kär i maj också. Inget som kommer hålla för evigt men ändå ngt bra tydligen. Perfekt! Det måste vara när jag kommer hem från en vecka själv i Egypten och är helt utvilad och brundbränd. :)


Träffade en ny tjej i lördags, ganska cool. Hon dejtar min fina kusin. Hon ville gå ut i helgen. Jag hade tänkt att ta det lugnt den här helgen men det är bara tisdag och redan börjar partypulsen slå lite snabbare... Dålig självkontroll. Vi får se helt enkelt. Börjar känna ett behov att leka lite igen, det är över en månad sedan sist och a girl got to do what a girl got to do...


Vi får se...världens bästa uttryck!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vartskadetsluta - 7 februari 2012 22:18

  If tomorrow starts without me, And I'm not there to see, If the sun should rise and find your eyes  All filled with tears for me; I wish so much you wouldn't cry  The way you did today, While thinking of the many things, We didn't get to say. ...

Av vartskadetsluta - 6 februari 2012 22:26

Det känns så konstigt i kroppen. Inte dåligt men inte bra. rastlös fast ändå stilla. Som jag väntar på ngt men jag vet att det inte finns ngt att vänta på. Jag tävlar med mig själv hela tiden. Jag har tagit mig an en utmaning på jobbet för att pressa...

Av vartskadetsluta - 1 februari 2012 23:03

Idag hörde kille nr 1 av sig från i fredags. Han vill ta en lunch. Låter seriöst. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det, om det inte är spännande så är det inte bra men men det ska vara bra för mig. Olga, min teraupet, säger att jag måste ge ...

Av vartskadetsluta - 1 februari 2012 23:03

Idag hörde kille nr 1 av sig från i fredags. Han vill ta en lunch. Låter seriöst. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det, om det inte är spännande så är det inte bra men men det ska vara bra för mig. Olga, min teraupet, säger att jag måste ge ...

Av vartskadetsluta - 31 januari 2012 22:27

Jag gjorde en abort. Jag ville så gärna ha barnet men alla fakta talade emot. Mitt i karriären, precis bytt jobb inom banken och ensam. Framför allt ensam. I slutändan var det det som bestämde. Jag vill inte börja med att ge mitt barn en pappa som in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards